Tip na cestovanie - Francúzsko / Nemecko

Chystáte se na dovolenou do Francie? Ať už je to oblast Normandie anebo jižní část této malebné země, tak se tam musíte nějakým způsobem dostat.

Když pominu proplétání rakouskými silničkami s přejezdem do Švýcarska anebo průlet italskými dálnicemi, kdy po pár kilometrech musíte jak do hracího automatu hodit tu euro tu dvě, tak nejrychlejší cestou do Francie je německá dálnice A6. Neomezený limit dělá z našich motorek docela rychlý stroj na přesun a vidina, že za den a půl mohu být u Maginotovy linie mě láka.  Moje doporučení jsou dvě. První je si vzít špunty do uší. Koupíte je v každé lékárně za pár korun a po 8 hodinách jízdy ve vysoké rychlosti oceníte tuto několika korunovou investici. A ta druhá je si dávat bacha na překročení rychlosti. Kolem Norimberku a Heilbronnu tu a tam rejdí takoví divní pánové s těmi pistolkami a změří si Vás, aniž byste to tušili. Dát 100 euro z rozpočtu na dovolenou hned první den by pokazilo náladu i těm největším optimistům.

A teď se dostáváme k samotné kilometráži. Jsem z Vysočiny a vím, že po dálnici pokud dodržuji rychlost kolem 120-140 km/h jsem schopen za celý den jízdy ujet kolem 900 kilásků. V pátek po práci vyrazit a do tmy mě zbývá nějakých 5 hodin, což je kolem 450-500 kilometrů. A kde přespat v Německu aby to nebyla darda, která mě očeše čundr dříve, než začal?

Pro otrlé čundráky je tu nouzové nocoviště, Kde si postavíte stan bez obav, aby Vás někdo za tmy vyhazoval. 

GPS: 49.2122058N, 10.1782750E

Pokud se někdo nechce mačkat ve stanu, tak tady mám alternativu rodinných farem. Vyšší cenu (25,- EUR/osoba) kompenzuje na naše poměry vysoký komfort a snídaně formou švédských stolů, kdy typický Čech (a možná i Slováci J) doslova sežere na co uvidí a může tak potom posadit přecpané břicho za nádrž a vyrazit dále.

https://www.herchenroeder-uebernachtungen.de/preise-2/

https://www.waldbuch.de/gaestezimmer.php

 

Cestování zdar!

Toker